100% CORONA PROOF

Virtueel Live Event op maat

Met een virtueel live event bezorgen wij het hele bedrijf een onvergetelijk ervaring

VIRTUEEL LIVE EVENT

Wat is een virtueel live event?
Ben jij op zoek naar een mogelijkheid om samen te komen met heel het bedrijf tijdens de covid maatregelen? Heeft jouw bedrijf iets te vieren, is er een belangrijk afscheid, of wordt het hoogst tijd dat alle collega’s samen weer een iets leuks kunnen doen? Dan is een virtueel live event absoluut de moeite waard.

Wat zijn de mogelijkheden met een virtueel live event?
Wat kan er eigenlijk niet?! Wij gaan met je in gesprek om door te nemen wat jullie doel is van het event en wat jullie graag aan bod willen laten komen. Wij hebben inmiddels veel ervaring met het organiseren van grote online live events en zo hebben wij veel goede ideeën, online workshops en online spellen in ons portfolio om het event aan te vullen.

Hiernaast hebben wij een goede samenwerking met een aantal ontzettende enthousiaste en proactieve presentatoren. Zij weten van elke bijeenkomst een feestje te maken en kunnen als geen andere inspelen op de behoefte van een bedrijf. We stellen je graag aan 1 van hen voor! Dan maken we er samen een groot succes van.

Hoe organiseren wij een virtueel live event?
Om een live event te organiseren hebben wij ook inbreng van jullie nodig! Omdat helder te krijgen en jullie live event onvergetelijk te maken doorlopen wij in principe 7 stappen. Bekijk hier onze werkwijze.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Hoi, Ik ben Julia en ik kan je alles vertellen over een Virtueel Live Event. Je kan mij mailen, bellen of appen. Tot horens!

033 2475157

De beller is sneller.

06 17512567

Stuur een WhatsAppje

Persoonlijk

Onze event planners en presentatoren zullen jullie persoonlijk begeleiden tijdens het organiseren van het event.

Samenwerken

Geef een boost aan de teamspirit, ontmoet al je collega's online en werk samen in teams of speel. Zijn er 100 of 5000 werknemers? Voor ons is niets te gek! 

Fun en educatief

Bij elk event is het belangrijk om niet alleen entertainment te brengen maar is er ook gelegenheid om samenwerking, strategie en teambuilding bespreekbaar te maken (eventueel in spelvorm)

Op maat gemaakt

Een eigen programma, een eigen vormgeving, alles is mogelijk! Samen met jou maken we het virtuele event geheel op maat.

WIJ ORGANISEERDEN EEN VIRTUEEL LIVE EVNT VOOR:

VUL HET VIRTUEEL LIVE EVENT AAN MET ONZE SPELLEN:

Wil je naast het plenaire gedeelte van het event nog een spelelement toevoegen? Je kunt in teams de uitdaging met elkaar aangaan en het op nemen tegen je collega’s. Het is eventueel ook mogelijk om deze spellen te personaliseren. Bekijk hier onze huidige uitjes en neem vooral contact op wanneer je specifieke wensen hebt.

Veelgestelde vragen over virtuele live events

Elk live event die wij organiseren vraagt om een andere aanpak, maar onze werkwijze is ongeveer in 7 stappen in te delen: 

1. Een persoonlijke video call afspraak

Tijdens een persoonlijke video call behandelen we al jouw wensen voor het event. Hier overleggen wij het doel, de mogelijkheden, vormgeving en de invulling van het programma.

2. Een offerte opstellen

Aan de hand van alle wensen, ideeën en invulling stellen wij een op maat gemaakte offerte op. Deze krijg je per e-mail toegestuur

3. Het event organiseren

Nu begint het echte werk! Om een goed doordacht event te organiseren gaan onze professionals samen met jou aan de slag. Wij kunnen heel veel uit jouw handen nemen. Maar omdat we het event helemaal naar jullie wensen willen maken komen er bij de organisatiefase nog een aantal vragen jouw kant op. Uiteraard kunnen we hier ook weer een call voor inplannen.

4. De final call 

We willen natuurlijk wel dat het event perfect verloopt! Daarom is het noodzakelijk om een laatste call in te plannen. De presentator zal dan ook aanhaken in de call zodat jullie elkaar dan al eens kunnen ontmoeten. We nemen samen het draaiboek door totdat wij allemaal uitermate tevreden zijn.

5. Laatste aanpassingen

Door de feedback van de final call kunnen we de laatste puntjes op de i gaan zetten.

6. Event dag

Dan is dé dag eindelijk aangebroken! De dag dat jouw vrienden, familie of collega’s aan het virtuele live event gaan deelnemen. Tijdens het event zijn wij ten alle tijden bereikbaar voor eventuele op- en/of aanmerkingen.

7. Evaluatie plaatsen

Na afloop van het virtuele live event willen wij graag samen met jou de tijd nemen om het event te evalueren. Wij nemen hiervoor contact met je op en lopen het event met je door. Hierbij bespreken we zowel jouw ervaringen als je deelnemers ervaringen, zoals wat ging er goed en wat zou er beter kunnen! Zo sluiten we onze samenwerking goed af.

Om een beter beeld te geven over de mogelijkheden en bijbehorende kosten  beschrijven we onderstaand graag een voorbeeldprogramma van een virtueel live event. 

De prijzen zijn gebaseerd op een afname van 500 deelnemers. De prijzen zijn exclusief BTW en de volledige organisatie en begeleiding vanuit SocialSpel zit bij de prijzen inbegrepen (zoals omschreven bij vraag 1).

14:00Openingsact door Live Muzikanten 
14:05Welkomswoord door Presentator

€9,50 per deelnemer:

  • Ruime professionele studio
  • Ervaren presentator 
  • Regisseur
14:10Interview door presentator met HR manager 
14:15Presentator legt de instructies uit voor een plenaire quiz 
14:20Plenaire korte quiz

€4,50 per deelnemer:

  • Gepersonaliseerde rondes 
  • Pubquiz vragen
14:45Bekendmaking quiz winnaar!🎉Optioneel: Verwenpakket voor de Quiz winnaar a €39,95
14:50Interview door presentator voor het afscheid nemen van een collega 
15:00Instructies voor Online Escape Room Teambuilding opdracht 
15:10Online Escape Room

€6,75- per deelnemer:

  • Live begeleiding voor elke groep
  • Via WhatsApp en een Breakout room
16:15Bekendmaking Escape Room winnaars!🎉Een andere Escape Room naar keuze voor het winnende team (geen kosten)
16:20Live Muziek Keuze door de muzikanten (3 rondes)Live muzikanten: €2,- per deelnemer
16:45Afsluiting door Directeur en Presentator 

Op basis van 500 deelnemers zou bovenstaand event met alle onderdelen hiervan op een totaalbedrag van ongeveer €22,75 excl. BTW per persoon komen. 

Optioneel: maak de ervaring compleet door een borrelpakket  te leveren bij alle deelnemers!Bekijk hier het aanbod.

Goede vraag!

Dit hangt natuurlijk geheel af van de wensen. Voordat wij een goed georganiseerd event hebben staan zijn we wel ongeveer 4 a 6 weken verder.

Wij kennen geen maximum aantal deelnemers!

Je hoeft niet op dezelfde locatie te zijn om deel te nemen aan een virtueel event. Mocht je het event willen aanvullen met één of meerdere online spellen dan is het belangrijk om te weten dat wij bij bepaalde spellen aanraden om in teams te spelen. Dit verschilt per spel.

Wij hebben zelf operators die deze spellen kunnen begeleiden. 

Dit kunnen we in principe zo kort of zo lang mogelijk maken als jullie willen.  Om een goed allround event te organiseren raden we minimaal een 2 uur durend event aan. 

Ja, zeker! Dit kan. We hebben een aantal heerlijke borrelpakketten. Deze vind je hier. We kunnen ervoor zorgen dat elke deelnemer op tijd een pakket thuis ontvangt om te kunnen nuttigen tijdens het event.

De prijzen zijn op aanvraag. Een aanvraag kan je hier doen.

Jazeker! Wij zijn best trots op de bedrijven die jullie voorgingen. Dit waren onder andere DPG Media, HDSR en Enexis  groep. 

Zijn jullie er klaar voor?

Meer informatie? Of een offerte op maat?

Via onderstaand formulier kan je een offerte of meer informatie opvragen.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Hoi, Ik ben Julia en ik kan je alles vertellen over de virtuele live events. Je kan mij mailen, bellen of appen. Tot horens!

033 2475157

De beller is sneller.

06 51532249

Stuur een WhatsAppje